Monday 7 January 2013

En català

Hola  i bon dilluns a tothom!!

Ja han passat totes les festes Nadalenques i hem encetat un nou any.
Avui des d'aqui, m'agradaria compartir amb vosaltres el meu nou projecte, la venda d' articles fets a mitja o ganxet, articles ja fets o si voleu alguna cosa  en especial i nosaltres ho podem fer, podem treballar també  per encarrec.
I dic "ho podem fer perque la meva mare treballa amb mi fent mitja o ganxet.

En aquest mateix blog podeu trobar la meva botiga online a la web site etsy.com, però és molt millor que aquells que sou d'aqui us poseu en contacte amb mi  mitjançant facebook o lluisa.love@gmail.com

Ara m'agradaria compartir amb vosaltres alguns dels articles disponibles.

Si algun article agrada però el color no, hi ha la possibilitat de fer'ho en el color que t'agradi.

Aquests són alguns exemples, però aniré posant diferents entrades, amb poder també mostres perque si algú de vosaltres troba interessant aquest mon o en té ganes.....qui sap, sempre et pots iniciar en el mon de la llana ;)


Espero que t'agradi el que hi ha per aqui, ens veiem aviat!

Lluisa




No comments:

Post a Comment

ANDY

There is millions of words written about love and so many different ways to love and be loved. .. so I am not gonna write about love,...